maandag 1 februari 2016

In de uitverkoop..........

Ik ben aan het opruimen in mijn hobby kamer. De planken van de boekenkast begonnen een beetje door te zakken. Sommige tijdschriften gebundeld en aan mijn vriendin Betsy gegeven, maar sommige tijdschriften wil je gewoon houden. 
De Quiltgilde bladen hou ik zelf, maar nu maar in een kist.
Als ik zoiets aan het doen ben moet ik mezelf gewoon toespreken om niet te gaan bladeren, daar heb ik dan zo'n zin in, maar dan schiet het opruimen niet op, dus doorgaan met werken!.
Het was uitverkoop bij de Trekpleister[rare naam voor een winkel] en daar heb ik dit gevonden. Je kan er een opbergtas mee maken voor handwerkspullen.
Dit zat er in, stof, een werkbeschrijving, vlies en hobbs, voor de prijs van € 5,00!!!!!
Zo leuk!
Vandaag weer zelf de hond uitgelaten, dat vond ze leuk. Ze heeft lekker door het park gerend en moest daarna weer met de pootjes in een sopje. [Dat vind Silka niet! leuk, maar het moet.]
Vandaag wil ik ook met het kraamcadeautje beginnen, knippen gaat nog niet geweldig, maar al doende gaat het beter.
De rest moet toch met de naaimachine, dus we gaan het proberen.
Alweer Maandag, vanavond is Maan, op Maandag , bij Umberto Thann.
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten