woensdag 3 februari 2016

Het gaat weer eens over eten.............


Gistermiddag kwam onze oudste dochter met haar kleinste kindje even lekker thee drinken. Ze is sinds maandag weer aan het werk na haar zwangerschapsverlof van een half jaar. Ze kwam even vertellen hoe leuk ze werd ontvangen door haar collega's. Tijdens haar lunch pauze gaat ze meestal even naar de AH winkel en daar nam ze de Allerhande mee. Een van mijn favoriete kookbladen, en niet alleen van mij, want als ik hem halen wil in Hoorn of Nibbixwoud is hij meestal op. Vooral de kerstuitgave, daar moet je snel bij zijn. De Boodschappen is ook wel leuk, maar de Allerhande is iets specialer. Ze koken een beetje chique.

Dus ik kreeg de nieuwste Allerhande, en kijk wat daar in staat, kant en klare ragout om bijv. kroketten zelf te maken. Nou heb ik vroeger met mijn moeder wel kroketten gemaakt, dus ik ga dit zeker een keer proberen.
Er staan overigens hele lekkere dingen in dit keer, vooral veel stamppotten.
Dit bord zag ik net in de krant, leuk hoor, al die bellende en whats appende mensen op straat en in de auto. Gevaarlijk, vandaar dit bord.
Wij hebben ooit gelachen om een bord in Engeland, daar staan 2 hele oude kromme mensen op met ieder een wandelstok, en daarbij staat dan
Watch out elderly people.
Wij dachten dat ze ons dan met die stok zouden slaan, maar nee, er stond een bejaardenhuis in de buurt.
Maak er een gezellige dag van,
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten