maandag 22 februari 2016

Een leuk speldenkussentje................



De luikjes zijn gesloten, maar ze zijn wel aanwezig. Dit is het winkeltje van
Steekjes & Kruisjes
in Huizen.
Ik heb daar een hele poos geleden een patroontje gekocht van een speldenkussen.
Deze heb ik dit weekend gemaakt.
mijn initialen zelf toegevoegd en nog wat....
Natuurlijk het jaartal. Voor de erfgenamen is dit belangrijk.
Het was echt leuk om te maken en niet zo ingewikkeld, dit kan iedereen.
De vulling is ook nog wel het vermelden waard, onze Silka had net een knuffel gesloopt dus de inhoud kon ik gebruiken.
Recycling!!!
Kijk haar zitten, de grote onschuldige.
Ik eindig met nog een leuk plaatje, ook in Huizen gemaakt.
De Maandag is weer aan zet, maak er wat van,
Groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten