dinsdag 26 januari 2016

Vandaag een Jippie dag...........

Gister waren wij op de thee bij een oud collega van Kees, maar ook van mij. In 1975 werkte zij bij de Ford garage en ik heb haar baantje overgenomen. Dan denk je toch einde contact, maar nee, zo ging dat niet. Zij ging werken bij de bank en dat was onze bank, dus regelmatig zag ik haar weer. We hielden die klik. Wij verhuisden naar Wognum, en hun ook. We hebben toen de draad wat steviger aangetrokken. Nu werken we alle vier niet meer, dus kunnen we gewoon op maandagmiddag naar elkaar toe, om een kopje thee te drinken en eventueel iets sterkers.
Deze vrienden zijn ook caravan gekken, dus we hebben altijd wel wat te babbelen.
Bovenstaand dienblaadje had ik voor haar gemaakt, met een foto erin.
Ik ben gek op franse deuren en ramen met aparte kozijnen, en deze was in zulke mooie tinten grijs.
Ze vond het heel leuk, en ze heeft veel grijstinten in huis, dus het komt goed tot z'n recht.
De foto is iets minder door het spiegelen van het glas.
Wat ga ik vandaag doen.
Wel, het is een Jippie dag.
Wat is een Jippie dag, nou dat zal ik vertellen....
Ik ga zo naar de Handclinic, en dan mogen de hechtingen uit mijn hand en duim.
Dat is voor mij een Jippie dag. Ik ben ze namelijk helemaal zat.
Het garen wat ze tegenwoordig gebruiken is zo hard, dus regelmatig staan de uiteinden van het draad in de wond eronder. Alsof ze met spelden in je had prikken.
Er zitten ook al 3 hechtingen los, dus het is tijd.
Geniet van de dinsdag, voor mij dus een Jippie dag,
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten