zaterdag 23 januari 2016

Het was een leuke dag..................




Toen ik gister thuiskwam uit Zutphen lag er een kaart in de deur. Van mijn lieve vriendin die erover inzit dat ik niet kan duimendraaien. Dat valt nu ook niet mee, maar komt wel weer goed hoor. Dank Voor je kaart, was een leuke verrassing.
Wij waren op visite bij mijn nicht en haar man in Zutphen, en zij is een trouwe fan van mijn blog.
En omdat ze die goed leest had ze wat voor mij klaar gezocht wat ik mocht mee nemen.
Weten jullie nog dat schattige zakje van Greet?
Gemaakt van een oud kussensloop en beddentijk, nou mijn nicht had dus 2 oude kussenslopen.
2 verschillende, en die kreeg ik mee.
Ik heb al wel een idee wat ik ermee ga doen. Want ik heb er zelf ook een paar, nog van mijn moeder en tante, en schoonmoeder.
Leuk hè, als iemand er dan toch nog weer wat mee kan. Trineke dank je wel.
Ik wens jullie een fijne zaterdag, 
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten