vrijdag 22 januari 2016

Dit wil ik ook nog leren.............




Ik kan wel haken, maar geen patroon lezen. Dus dat wil ik ook nog leren. Natuurlijk gaat Anneke mij helpen, zij kan het wel en goed ook.
Ooit heeft ze voor mij een gordijn gehaakt voor in mijn keuken, ik wilde het graag en zij maakte het voor mij.
Dit is een heel leuk boekje, ook niet duur, € 10,95, dus we gaan het proberen.

 Kijk deze vind ik leuk, Granny Squares, in vrolijke kleuren. Lijkt me ook leuk om dit in de caravan te doen.
Baby slofjes breien deed ik ook altijd in de caravan, en soms wel onderweg in de auto.
Kijk hier nog een paar. Er staat heel duidelijk in beschreven hoe het moet, dus met hulp van Anneke gaat dit zeker lukken.
Als ik wat klaar heb laat ik het zien. Nog even wachten i.v.m. de duim.
Wij gaan vandaag naar Zutphen, naar mijn nicht. Heb haar al heel lang niet gezien, dus het wordt tijd.
Heb het leuk vandaag,
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten