woensdag 9 december 2015

Kerst in de winkels............



Vakje nummer 9 wordt vandaag geopend.
Eens kijken wat er in zit, ik zal de engelen er even bij roepen....
Die waren nog even druk met zichzelf, of hun strik wel goed zat, ja, en hun haar.
Weet je wat er is gebeurd, hun haren waren eraf getrokken door onze kat. Die was naar boven gegaan en had de engelen op tafel gevonden en dacht dat het vogelveertjes waren  op hun hoofd. Maar goed de engelendokter heeft het weer gefixt, niks meer van te zien.

het gedicht heet:

Adventsverlangen en is van Coby Poelman

Het stalletje is uitgestald,
de ster hangt te stralen.
Gedachten gaan naar Bethlehem
zonder af te dwalen.
Kerstman noch drank zal ons verleiden.
Sterk is het verlangen, onbevangen
naar onze redder
die komt om te bevrijden!

*****

Ben ook nog naar het tuincentrum geweest in Blokker, zag daar wat leuks en heb het nagemaakt.
Een voor Marieke en een voor Marloes. De potten had ik ooit gekregen en kon die er mooi voor gebruiken.
Ik was samen met Marloes, en die vond dit zo leuk, maar wel prijzig, dus zei ik dat maak ik wel voor jullie.
Het is erg goed gelukt vind ik zelf.
Vorig jaar bij de Action dit mooie lint gekocht, nou een plaatje toch.
Er kunnen eventueel nog lichtjes in.
Gezellige dag, ik ga denk ik met Anneke vandaag engeltjes maken.
groetjes,


1 opmerking: