dinsdag 1 december 2015

De engelen zien nog meer................

De engelen wezen mij er fijntjes op dat ik ook nog wel een adventskalender had die ik nog kon maken. Ja, je koopt wel eens wat.....
Nu zijn er veel dezelfde lappen in omloop, maar deze was toch anders, daarom gekocht. Ooit zal deze lap bij iemand in huis hangen, ik weet alleen nog niet bij wie.
Kijk hier zie je de vakjes met de nummers.
Morgen ga ik vakje nummer 2 van mijn kalender openen, en dat doen we dan tot de 24 ste van deze maand.
Nummer 1 heb ik zondag al geopend omdat het de eerste zondag was van advent.
Nu ik het eens even optel voor mijzelf, kom ik tot getal 5, ja ik heb al 5 van deze kalenders gemaakt, het blijft leuk om te doen.
Morgen laat ik er nog een zien.
Voor vandaag lijkt het buiten  iets beter dan gisteren, geniet ervan.
groetjes,


1 opmerking:

  1. Ik zal die van mij snel van zolder halen. Heb jij ook voor mij gemaakt. X Marloes

    BeantwoordenVerwijderen