dinsdag 15 december 2015

Computerprobleem

Vandaag geen plaatjes, we hebben een computerprobleem. Het probleem is al wel opgelost, maar hij is nu nog alles aan het updaten. Dat duurt wel even, vandaar dit berichtje met de tablet.
Ik heb hier wel het gedichtje, nummer 15.

Het is van Xisax.

Weet je wat ik mis?

Het is bijna kerst, dus het is winter maar ik mis iets.
DE tijd van het jaar, je moet het voelen maar ik voel niets.
Versieringen in de huizen, slingers in de ramen en lichtjes overal.
Winterjassen aan, een sjaal om en in iedere boom meer dan een kerstbal
Toch is er iets niet, iets dat het incompleet maakt.
Iets wat niet klopt, iets dat het ware kerstgevoel in mij staakt.
WACHT! Ik snap het probleem, ik weet wat er is,
Denk eens goed na....weet je wat ik mis?

WAAR IS DE SNEEUW???

Hopenlijk is alles morgen weer gewoon, fijne dag,
Groetjes, Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten