woensdag 22 juli 2015

Thema markt in Hoorn........



Vorige week woensdag ben ik toch nog even naar de weversmarkt in Hoorn geweest. Het regende heel erg, dus heeft Kees Anneke en mij met de auto gebracht en weer opgehaald. Ondanks de regen was het wel druk. Er was een kraam met een hele enthousiaste mevrouw, Petra Hoeksema, heet ze, en die had een boekje geschreven. Dit wist zij zo goed aan te prijzen, dus dat hebben we allebei gekocht. Ze schreef er zelfs nog een opdracht in.


Deze week de Creatief met Patchwork gekocht. Soms staan hier hele leuke dingen in.


Jojo's maken met een bloemen vorm, en die dan aan een zijden shawl zetten met kraaltjes ertussen. Echt leuk.
Je hebt daar speciale malletjes voor, en die van die bloem heb ik. Wie weet wat het nog wordt deze winter.
Vandaag is het pony dag in Hoorn, maar ik heb andere drukte. Straks ga ik weer, samen met mijn broer, naar het Hospice om mijn tante bij te staan in haar laatste levensfase. 
Sterven is toch nog een hele strijd.
Jullie wens ik een fijne dag, groetjes, Marion.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten