zondag 5 juli 2015

kadootjes.......


Kijk wat ik gekregen heb, het nieuwste kookboek van Rachel Khoo. Ik had al een keer een hint gegeven dat ik dit boek graag wilde hebben, nou het is gelukt. Dank lieve kinderen en kleinkinderen hiervoor, heeeeel blij mee.


Van mijn lieve Kees, heb ik een Gucci horloge gekregen, een mooie tas en een heerlijk geurtje van miss Dior.

Ook nog centjes en een boekenbon. Een mooie bos pioenen en heerlijke aardbeien.
Verwend ben ik, echt waar.
Vanmorgen werden wij al vroeg gewekt door de Evean verzorgster van mijn tante. Ze deed de deur niet open. Hup in de auto en naar HH Waard. Ze was gevallen, viel allemaal gelukkig mee, maar er moet wel wat gebeuren. Morgen hier verder mee aan de slag.
Dit was het tot nu toe, fijne zondag, ik ga lekker eten met vrienden bij mijn vriendin en haar man in Zwaag. Dit doen wij ieder jaar , het eerste weekend van juli.
groetje, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten