dinsdag 22 mei 2018

We zijn weer thuis.....

Het rijdende huis staat weer voor de deur, we zijn weer veilig thuis gekomen. Ja, daar denk ik altijd bewust over na, er zijn namelijk zoveel "gekken" op de weg. Vooral de fransen kunnen er wat van.
Maar goed het is allemaal weer goed gegaan, alleen zijn we een ventilatie luikje van de caravan verloren, jammer. Sommige dingen blijken wel eens niet zo goed vast te zitten.  Zo verliezen wij ook altijd, en met iedere caravan die wij al hebben gehad, het front van de kachel. Heel apart, je leest er nooit wat over en wij horen er ook nooit iemand over, maar wij hebben het ieder jaar. Gelukkig kun je die er weer zo op zetten, maar toch blijft het raar......
Thuis komen betekent ook weer werk aan de winkel.....
Ons lieve heertje geeft wel een heel mooi weertje, dank u wel.
De machine draait weer op volle toeren en sommige dingen zijn alweer klaar en opgevouwen en opgeruimd.
Straks ga ik even in de caravan het een en ander schoonmaken, niet alles vandaag, want vanmiddag komt Phlynn nog even want die gaat morgen met z'n mamma naar Kreta. Het inpakken van alle spullen is nog wel een dingetje met zo'n handenbindertje, dus die komt bij oma. Gezellie...
Vorig jaar kwamen we thuis in een  tuin vol onkruid, maar dit jaar hebben we heel veel bloemen, akeleien, zo mooi.... Die hebben zich vorig jaar behoorlijk uitgezaaid, beter dit dan gezaaid onkruid.
Er ligt ook wel wat lectuur te wachten, nou dat gaat eind deze week wel weer lukken. Dat is het mooie van thuiskomen, toch???
En deze dame, die "zont" nog even lekker door, het liefst voor de deur, zoooo handig.....Vanmorgen alweer een heerlijke wandeling gedaan door het park. Zijn vriend Keessie was er ook, dus dolle pret.

De spreuk is ook weer terug...
Dit is zo waar...
Ik doe er niet aan mee, wat ik doen moet doe ik met veel plezier dan gaat het ook nog eens vlugger.
Gewoon van mijn moeder geleerd.
Fijne dag, groetjes,

1 opmerking: