zondag 6 mei 2018

Relaxen in het Franse land.......

Relaxen, ja dat kun je hier heel goed...De tijd gaat heel langzaam, klokken hebben ze hier niet alleen zonnewijzers.....Ik kan daar nog steeds de tijd niet op ontcijferen, dus gaat alles lekker langzaam. Lekker toch!
Kampeerkat Joep is natuurlijk ook weer van de partij, kijk hem lekker zitten in het zonnetje....onze vriendin Silka mocht natuurlijk ook mee......
Zoekt ook graag het zonnetje op, net als wij.
En dan gaat het kampeerleven zo gemoedelijk z'n gangetje, tot ik naar het toilet gebouw ging...
Wat zag ik daar op de muur...
Heel relaxed een grote nachtvlinder, is ie niet prachtig...
Ik zal jullie laten zien hoe groot hij is...
Hij bleef de hele dag zitten, lekker chillen en 's avonds was hij ineens verdwenen.
Ik vroeg me af hoe groot zijn de rupsen van deze vlinder en wat vreten die allemaal op...
De kleinkinderen vonden de foto geweldig, ikzelf ook hoor, en toch waren er mensen die er vlak langs liepen en hem niet zagen zitten. Bijzonder....
Ik ga nog even verder met relaxen , fijne zondag....
groetjes, 

1 opmerking: