vrijdag 6 april 2018

Vandaag wordt het een LENTEDAG.....

Vandaag kan het een hele mooie dag worden, zo mooi, dat je op een zonnewijzer zou kunnen zien hoe laat het is......
Sorry, mij is dat nog nooit gelukt.
Ik ga jullie even laten zien hoe het met mijn rozentasje borduurwerk gaat....
Iedere avond probeer ik een randje erbij te borduren, maar het is nogal fijn, ik borduur met 1 draadje, dus het vergt wel wat van je ogen. Gelukkig heb ik wel een loep anders ging het niet.
Ik vind het zelf heel mooi worden, ook door het kleurgebruik. Deze rood en blauw passen perfect bij elkaar.
Het zijn de nummers 321 en 322 van DMC.
Het patroon is van....Ik zet hier het linkje...

http://merklapperie.blogspot.nl/

Kunnen jullie zelf kijken. Jeanny maakt zulke mooie dingen, het is de moeite van het kijken echt waard.

Ik heb ook nog een spreuk...
Helemaal waar en helemaal mijn ding.
Schrijven is leuk en het geeft je leven een hele leuke draai...
Oke, geniet van de lente, hij is er vandaag, morgen weet ik het niet, dus vandaag maar genieten..
groetjes, Marion.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten