donderdag 9 maart 2017

Een kadootje voor Greet......

Ik had natuurlijk ook nog wat mee voor Greet. Ze had laatst op mijn blog gezien dat ik een naaimachine aan het borduren was en die vond ze zo leuk, maar Greet borduurt niet.
Greet is naaimachine freak, niks mis mee.
Dus toen dacht ik dan borduur ik het naaimachientje voor Greet, en met de patchie dag neem ik het dan mee.
Maar ja wat doe je nou met zo'n borduurtje, wel ik heb het op het deksel van een doosje bevestigd. Dat was een doosje waar een horloge in had gezeten, dus eigenlijk niks waard, maar ja ik bewaar wel eens van dat soort rommel, zo van je weet nooit!!!!
Zo ziet het er dan uit, toch goed gelukt?
En Greet, die vond het enig, en dat was de bedoeling. Greet spaart ook van alles wat met naaiwerk te maken heeft, dus dit past er mooi bij.
Vandaag hebben wij de kleintjes, dus een klein berichtje voor jullie, ik heb niet zoveel tijd, vandaar.
Heb het leuk,
Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten