vrijdag 17 maart 2017

Dansen op de Vulkaan? Nee hoor, op het plein!!!

Kijk het plein is klaar, nog een klein stukje moet er gedaan worden achter de bijkeuken maar dat is peanuts, {voor mij dan, want ik kan niet straten}
Het is nu zo groot geworden, je zou er op kunnen dansen, kan niet wachten tot mijn tuintafel erop staat, want als die er staat  wordt het mooi weer.
De mannen hadden er zelfs nog een helse machine bij gehaald, en die deed het zware aanstamp werk, een oorverdovend lawaai maakte dat ding, maar werken deed ie.
Er komt zelfs ook nog een patroon in ons plein, creatief vind ik zelf, en het staat leuk.

Mijn lieve vriendin zit er al weer klaar voor, de dag kan beginnen.
Gisteravond was het heel gezellig zo even met mijn oud collega's, leuk om elkander weer eens te spreken. Na het DSB debacle verlies je elkaar toch uit het oog, en dan is het heel leuk om elkaar op deze manier weer eens te zien. Toen hadden zij nog kleine kinderen, wij waren nog geen oma's, dus ja het was leuk.
We waren bij elkaar om het huis van Miranda te bekijken, dat hebben we ook nog gedaan, en ze heeft een prachtig huis, sfeervol ingericht, kortom wij wensen haar veel woongeluk, en dat zal wel lukken....
Vandaag het huis maar weer eens van binnen bekijken en poetsen, dat moet ook weer gebeuren, als je het goed bekijkt ben ik ook nooit eens klaar.
Goed gezellige vrijdag,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten