vrijdag 23 december 2016

Patchons avec Bobbin.............

Patchons avec Bobbin, ja wat is dat?
Wel , ik ben lid geworden van een besloten facebook groep van Els Feteris, alias Bobbin.
Zij ontwerpt het komende jaar iedere maand een quiltblokje en daar mag je dan mee aan de slag.
Zij ontwerpt hele leuke dingen, ik mag wel zeggen ik ben fan van haar.
Bovenstaande lapjes gaan in het eerste blokje, ze passen heel leuk en spannend bij elkaar. Ja, er moet ook wat spanning zijn.
De lapjes komen van Atelier Bep, daar had ik een abonnement op haar stoffenclub destijds, dus die komen goed van pas.
Dit is het opzetje van het 1e blok. Het ligt allemaal nog los, maar dat komt vanzelf vast.
Wel leuk een sneeuwkerel, Els Feteris is zelf sneeuwmannenfan. Haar blog staat aan de rechterkant van mijn blog onder de naam Bobbin, ga maar eens kijken naar haar blog foto's, en zoek vooral in de oudere berichten. Als je het leuk vindt.
Vandaag alvast was kersterigs koken, stoofpeertjes in port.
Gisteravond nog een lekker recept gezien op tv bij Binnenste Buiten. Echt zo apart en niet moeilijk, met Witlof.
Binnenste Buiten heeft een site en daar staan de recepten ook op.
Goed, een fijne vrijdag, doe niet aan kerststress, dat is zonde van je energie.
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten