zondag 25 december 2016

Kerstmis 2016.................


 Vandaag is het 1e kerstdag. Voor de meeste mensen een rustige dag met familie bezoeken her en der. Gezamenlijk een maaltijd nuttigen hoort er ook zo bij.
Wij gaan straks eerst bij oudste dochter koffie drinken en jongste dochter komt met baby Phlynn, ons kerstkind van dit jaar,
bij ons eten.
Kijk hier heb je ons kerstkind van dit jaar. Ik zeg dit jaar want vorig jaar had ik ook een kerst kind, Ischa.
De maaltijd heb ik al voorbereid, dus we doen lekker relaxed, en dochterlief helpt ook mee, dus.........
Wij gaan garnaaltjes vooraf doen, kip als hoofdgerecht en het toetje maakt mijn dochter, dus dat is een verrassing.
Kreeg gister nog een hele mooie kerstkaart....
Zo'n schattig borduurtje, echt ik vind hem zo mooi dat ik er na de kerst wat mee ga doen, jullie komen het te zien.
Geniet van deze 1e kerstdag, hij komt nooit meer terug en heb het leuk met elkaar.
Kerstgroeten,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten