vrijdag 15 juli 2016

Verdriet in mijn geliefde Frankrijk............


Gister 14 juli, de nationale feestdag in Frankrijk, en de de Tour gaat naar de Mont Ventoux.
Geweldig, heel leuk om te kijken, we waren er pas nog.
De Mont Ventoux, betekent berg met wind, nou gister was dat zo.
De oplossing was goed alleen zeer slecht geregeld.
Op z'n "frans"zullen we maar zeggen.
Ja, hij is ook best hoog.

*****

En dan een aantal uren later blijkt er wederom een aanslag in Frankrijk te zijn gepleegd!
GRUWELIJK.
Ik leef mee met alle onschuldige slachtoffers die leuk naar een vuurwerkshow gingen kijken.
Vele jaren hebben wij dit ook gedaan, wij waren dan meestal op vakantie in het franse land.


In wat voor wereld leven wij?
Ik weet het niet, maar om nou iedere dag meerdere keren over je schouder te moeten kijken lijkt mij ook niet goed.
De franse bevolking moet na de aanslagen in Parijs wederom de draad oppakken, lukt dat wel, vraag ik mij af.
Ik huil met ze mee, want ik hou ontzettend veel van het franse land.

Denk aan de franse bevolking en laat je niet gek maken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten