donderdag 19 mei 2016

West-Friesland op z'n mooist en een idee uitgevoerd.................

Mooi he? Bloeiend fluitenkruid langs een weg met bomen.
 Ik zeg " weg" want hier heet dit beslist geen laan.
Dit is in de buurt van Hem, de weg langs de manege.
Maar ik heb nog wat te melden kijk maar......
Bij de ingang van mijn caravan zit dit elastiek, waar is dat voor? Wel je kan er een boekje tussen stoppen....
Dat boekje zakt er langzaam tussenuit, dus wat heb ik aan dat elastieken vlechtwerk? Geen idee.
Maar ik had wel een ander idee, en daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Ik had nog wat lapjes over van mijn caravan quilt, dus heb ik een zakje gemaakt en dat op die rondjes gehangen. In die zak kan ik nu wat opbergen. De hondenriem, de neusriem, poepzakjes voor de hond, een snoepje voor de hond.
Nou goed gelukt vind ik zelf, en staat gezellig.
Wij hebben vandaag 2 kleinkinderen, dus straks even poffertjes kopen denk ik, want daar is Ilyssa dol op [ en opa ook ]
Groetjes,





1 opmerking:

  1. Ze worden maar weer verwend die opa en Ilyssa haha
    X Marloes

    BeantwoordenVerwijderen