maandag 9 mei 2016

Gegeten bij META, in Hoorn.......

Wij gingen eten bij META, dit was een kado voor ons 40 jarig huwelijk van de Blaauwtjes en de Swiertjes.
Kijk wat een mooi boeket wij kregen van de familie. Echt schitterend. Omdat het zulk mooi weer was waren wij op de fiets naar Hoorn gegaan, want daar gingen we met z'n allen eten. 
Waar gingen we eten, wel bij META.
Wij waren er nog nooit geweest, en dat was wel logisch want ze zit er nog maar net.
Eerst was dit bar El Torro, waar wij vroeger wel geregeld kwamen, de eigenaar heeft het verkocht en nu is het een restaurant.
Maar wat voor een restaurant, echt WAUW, een hele verfijnde keuken, echt heerlijk gegeten.
Zoek je nog een eet adres, en wil je eens wat anders, ga naar META, het is er sfeervol en gezellig.
Maar er was nog meer....
Mijn broer weet als geen ander hoe graag ik kookboeken "lees". Ja ik lees ze als een roman, en als ik de recepten lees komt de smaak mij al tegemoet.
Deze kokkin is geweldig, zo af en toe is er een kookserie van haar bij 24 kitchen.
Ze kookt simpel met gewone ingrediënten, en op een makkelijke manier. No nonsens keuken, daar hou ik van.
Dus Marcel als je dit leest, je bent bij deze uitgenodigd om eens wat uit te zoeken uit dit boek en te komen op eten, samen met Nathalie uiteraard.
Lekker toch, en mooie foto's.
Aan Kees was ook gedacht.....
Hij kreeg dit boek, volgens mij een goed boek, gezien de recencies, ik vond de kaft al heel leuk.
Weet je dat bij mij de kaft soms van invloed kan zijn of ik een boek wil lezen of niet?
Het is een tic, ik weet het.
Afijn het was een geslaagd diner, zo wie zo omdat we met z'n allen waren, heel gezellig.
Lieverds dank jullie wel voor deze heerlijke en leuke kado's. Het was te gek!
Maar uit eten bij een huwelijksverjaardag houden wij erin, dus Dick en Tine, jullie zijn de volgende.
Gezellige maandag,
Groetjes,






1 opmerking: