maandag 25 april 2016

Vandaag heb ik een uitstapje...........

Ja, vandaag is het zover, ik mag mij om 11uur melden in ons plaatselijke ziekenhuis.
Daar gaan ze een kijkje nemen in mijn linker knie. Moet dat??? Ja, helaas, zo kan het niet blijven, lopen wordt een probleem. Dus vol goede moed laat ik erin kijken.
Nu hoorde ik dat je ook mag mee kijken, ik weet nog niet of ik dat doe, ik ben wel nieuwsgierig, maar ook weer niet zo dat ik in mijn knie wil kijken.
Ik verheug mij wel op de kookkunsten van mijn lief, die gaat vandaag achter de pannen staan.
Zal zo eerst nog maar wat makkelijks halen bij de Deen.
Misschien dat ik vanmiddag nog kan melden hoe het is gegaan.
Heb een leuke maandag, die van mij gaat zeker lukken, krijg heel veel aandacht vandaag.
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten