woensdag 20 april 2016

Hartjes en liefde..................

Deze kaart lag in huis, gemaakt door mijn patchie vriendin Greet. Zo origineel, echt Greet, ik vind hem heel leuk. Wat ben je toch creabea!
Maar er was meer aan de hand, kijk maar............
Ik ben gek op deuren, wel dit is mijn eigen deur, versierd door onze meiden. Apenkoppen!!
Nee hoor, heel leuk, de hele buurt deed een kaart in de bus.
Kijk maar even mee....
En er waren ook nog bloemen van onze Marieke en gezin....
Hele mooie tulpen worden dit, ze weet dat ik gek op tulpen ben vooral als ze gaan hangen.
[Dit fenomeen deelt niet iedereen met mij]
Er was ook nog gebak, daar kwam Marloes gisteravond nog mee. Kan ik niet laten zien, heerlijk opgepeuzeld!!
Zal ik dan nog maar een Franse deur laten zien, als heimwee..............
Een lekkere robuuste kerkdeur. Mooi toch?
Fijne woensdag,
groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten