zondag 10 april 2016

Even op de fiets................

Even op de vouwfiets naar een straatje achter de camping. Je kan dan ook weer bij de rivier komen die achter de camping langs loopt. 
Eerst zag ik dit landgoed, met een heuse oprijlaan en zien jullie die cipressen. Mooi hè, dat doet mij aan Italië denken, maar hier zijn ze ook.
Maar ik zag no meer...
Een prachtige fruit boomgaard in volle bloei, het is hier op het moment zo mooi, alle bloesem bomen bloeien, ook de blauwe gouden regen.
Heerlijk, zo'n oud gebouwtje bij die bloeiende bomen, echt mijn ding, zo romantisch.
Van daaruit ben ik naar de rivier gefietst, kijk maar...
Het is de Sorgue, die heel snel stroomt, en er wordt volop gevist op Forellen.
Nu mag je niet alle forellen houden, en je mag er ook niet zo veel vangen.
Kijk maar...........
Als je de aanwijzingen van het bordje niet opvolgt krijg je een fikse bekeuring!
Het was een hele mooie zondag, zonder wind, dus dat was fijn.
Dit was het weer voor vandaag,
groetjes,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten