zondag 24 april 2016

Aan het einde van de regenboog................

Ja, daar staat een pot met goud, zeggen ze. Dit zeiden ze zelfs op onze trouwdag. Wel, een echte pot met goud heb ik nooit gevonden, maar dat ik goud in handen heb weet ik wel.
Een hele lieve man, lieve kinderen en kleinkinderen, kortom ik ben gelukkig, en dat is ook "goud".
Nou zag ik deze regenboog in het franse land, un arc en ciel, zoals de fransen dat plachten te zeggen.
Maar er gebeurde daarna nog iets, kijk maar....
Er verscheen aan de rechterkant nog een regenboog!!
Nou daarom zeg ik, ik ben gelukkig, 2 regenbogen naast elkaar, dat is geluk hebben.
Ik heb natuurlijk ook nog een frans plaatje
Een heel mooi oud winkelpand, in de binnenstad van Isle sur la Sorgue. Ik heb al verteld dat daar veel brocante te vinden is, wel volgens mij is dit het toppunt van brocante.
Oud vind ik mooi, maar hier moet iets aan gedaan worden, zo blijft er niets van over. Maar ja, ook dat is frans, we laten de boel la la!

Daarnaast stond ook nog dit cafeetje....
Echt "oud"frans, en nog steeds in gebruik.
Deze was wel gerestaureerd met respect voor het oude, heel mooi gedaan.
Geniet van deze winterse zondag, komt hopelijk maar 1 keer.
Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten