vrijdag 27 november 2015

Ik kreeg allemaal leuke dingen............

Leuk als je vriendinnen een workshopje bij je volgen, want ze hadden alledrie wat leuks voor mij meegenomen. Dat was natuurlijk niet nodig, maar het is wel leuk.
Van Ria kreeg ik deze mooie krans, heb met het roodborstje en een windlichtje op getuigd.
Voor ik er erg in had liep de hond alweer met een tros besjes, het is een doerak af en toe. Kon het gelukkig weer repareren.
*****
Van Anneke kreeg ik deze mooie ster
Die heeft ze zelf gemaakt. Ze maakt ze op het moment in productie, maar het is wel veel werk. Knippen, plakken en dan vormen, band eromheen, lint eraan. Er gaan wel wat uurtjes inzitten.
Ik vind hem heel mooi, dank je wel.
Hier nog een detail foto.

*****
Van Betsy kreeg ik een engel. Dit noemen ze een burlap engel. Ze heeft hem zelf gemaakt, ook in productie is ze bezig,
 voor haar zusje, want die heeft een brocantewinkel en daar zijn ze dan te koop.
Ik heb dus een uniek exemplaar.
Door de eenvoud is het een aandoenlijke engel. 
Ereplaatsje voor gevonden.
*****
Meiden dank je wel voor al die leuke dingen.
Nou heb ik gister vergeten te vermelden waar het tomatensaladerecept vandaan komt, wel bij deze:
24 kitchen, de makkelijke maaltijd van Rudlph van Veen.
Je kan het op het net vinden.
Fijne dag, groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten