donderdag 13 augustus 2015

nog een dagje gordijnen..............


Gister zat ik lekker in mijn atelier, gordijnen naaien voor mijn dochter. Deze zijn voor de voorkamer.
Helemaal wit, dus heel veel meten, die met die streep was makkelijker.
Maar goed gordijnen naaien is niet moeilijk het zijn rechte lappen dus je kan lekker tuffen met je naaimachine.

                                                                              Kijk hier ben ik het gordijnband erop aan het spelden, af en toe tot bloedens toe want het was nogal stevige stof, dus de spelden haperden af en toe.


Gelukkig heb ik een hele grote tafel, dat is heel fijn met zo'n object.
Nu moet ik alleen nog vitrage verkorten en dan is alles af.
Vandaag maar weer eens wat in huis doen, en een wasje draaien, het is mooi weer.
Ik wens jullie een fijne dag, groetjes, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten