donderdag 6 augustus 2015

huisje van Oud nummer 3..........

Ja, ik kon het niet laten om jullie ook die andere leuke foto's te laten zien van het huisje van Oud.
Misschien gaan jullie daardoor zelf een kijkje nemen, het is er zo leuk, vooral in de zomer.

Een kijkje van binnen naar buiten, er stond nog een oude Singer naaimachine.

Een mooi oud kacheltje met op een plantentafeltje de welbekende Clivia, een gehaakt kleedje eronder,
helemaal van die tijd.
Zien jullie dat schattige theemeubeltje, met een echte theemuts eronder.

De tafel was gedekt met een heel mooi oud servies met allemaal vogels erop. Aangezien ik nogal van serviezen hou, mocht ik eronder kijken en toen bleek het duits te zijn. Later hoorde ik van een mevrouw dat iemand die in Duitsland woont dit aan het huisje van Oud had geschonken , leuk toch.

Dit stond ook nog in de kast, zag er heel fraai uit.

Bij dit plaatje hoort de uitdrukking "ze zitten achter de geraniums ",lekker knus, en op tafel stond een doos met stopwolkaartjes, en laat ik nou zo'n zelfde doos hebben geërfd van mijn moeder, dat vind ik nou leuk.

Zo jullie weten weer wat meer van het huisje van Oud.
Vandaag hebben wij de oppas, het wordt mooi weer, dus dat betekent met water spelen.
tot morgen, groetjes, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten