donderdag 25 juni 2015

Waar is Joep...........

En dan gaan we over het viaduct de Millau, gigantisch mooi. Een groots uitzicht over de stad Millau, heel indrukwekkend. We hebben ook het info centrum bezocht. Nou de commercie doet hier goede zaken. De tol voor het viaduct is in juli en augustus duurder dan de andere maanden, geldklopperij!?
Ze hebben met ongeveer 600!!!! mensen in 3 jaar tijd dit viaduct gebouwd. Petje af.
Terwijl wij dat gingen kijken was Joep buiten, dat gebeurt wel vaker. Hij zat niet op het caravan trapje op ons te wachten........waar is Joep????
Wij zijn gaan lunchen en af en toe riep ik Joep, geen reactie. Tot ik 2 uur later dacht, ik heb de bezem gebruikt en die zit in een groot luik van de caravan, zou hij daar in zitten.
Ik open het luik en daar kwam hij, slaperig kijkend, aan gelopen. Gelukkig zat hij niet in een boom, maar was wel even pleite.
De camping ligt aan de rivier de Tarn, leuk voor Silka, de rivier is niet diep dus hij kan er makkelijk in lopen. De watervrees wordt al beter, want ze durft de frisbee tot buikhoogte uit het water te halen.
Wat een held!!!
Fijne donderdag, groetjes, Marion.

1 opmerking:

  1. Ik kreeg bijna een hartverzakking toen ik de titel van dit stukkie las. Gelukkig is Joep weer terecht. Pfff
    xx Marloes

    BeantwoordenVerwijderen