zaterdag 6 juni 2015

Vakantietip......

Ja, ik heb nog een leuke tip voor jullie. Een ieder die van lezen houd, heeft tegenwoordig een E-reader. Wel ik niet, ik ben een beetje van een boek moet je voelen en proeven. Het is zelfs zo als de kaft mij niet aanstaat dan lees ik het boek niet. Ernstig toch? Wel ik heb het afgelopen jaar iedere maand een Bookazine gekocht. Deze worden door Libelle uitgegeven en je kunt je er op abonneren, maar dat doe ik niet. Ik kijk bij de winkel of de Bookazine mij leuk lijkt en dan koop ik hem. Zo heb ik voor maar € 2.99 per stuk hele mooie complete boeken.  Deze bookazines blijven in de caravan, dus er ligt altijd wat nieuws te wachten. Goeie Tip toch? Dus ook veel leesplezier. Dat vind ik echt zo leuk op vakantie, Lezen! Thuis gun ik mij vaak geen tijd omdat er zoveel anders is te doen.
Dus als ik straks op de plaats van bestemming ben, beentjes van de vloer, brilletje op en lekker lezen.
Fijne zaterdag, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten