woensdag 5 augustus 2020

Het meervoud van LEF is LEVEN.....mooie spreuk.....


Dit is Phlynn, grote broer van baby Morgan.....en deze grote broer ging gister met z'n mamma en neefjes en nicht naar Sprookjes Wonderland. Baby Morgan ging ook wat leuks doen, die was lekker bij opa en oma.
Oma mocht ook wel mee naar sprookjeswonderland maar {helaas} door mijn heupjes is dat niet te doen.
Een lekkere wandeling maken met de hond dat gaat prima, maar zo schuifelen in een pretpark is een soort van moordaanslag op mijn heupen, dus ik pas dan liever op.
Ik was lekker aan het oma-en....nieuw werkwoord....
Ja letterlijk, want ik moest natuurlijk wel even boodschappen doen met de kinderwagen.....dat begrijpen jullie toch wel.
Even mijn nieuwe kleinkind aan deze en gene showen.....
Dus ik wist het gister zeker, ik heb lef en ik leef...heerlijk!
En baby Morgan? die genoot ook...hij lag lekker buiten in de wagen te slapen.
Het is een hele zoete baby, die eigenlijk alleen maar eet, slaapt en de luier bevuilt, dat dan weer wel....
En als je hem dan een schone luier geeft, lacht hij je lekker toe....of uit....mmm
Wat had ik nog meer op het program....
Wel ik kreeg een uitnodiging voor de 
Toer de Molenweg.
Ja, het is alweer zo ver, de 1e vrijdag van de maand augustus wordt deze toer gehouden. Dit keer in en rondom Andijk.
Vriendin Betsy was de gelukkige dit jaar om de toer te organiseren dus ik ben benieuwd waar ik dit jaar weer allemaal kom.
Maar ik kan de toer niet rijden zonder verrassing, dus daar ben ik nog even mee bezig.
Dus meiden als jullie dit lezen, ik ben er mee bezig....

Ik heb  nog wel een tas gemaakt van een kringloop borduurwerk.
Het borduurwerk ziet weer licht en degene die hem ooit koopt, deze tas, heeft er een hele leuke tas aan.
Ja, hij is voor de verkoop van volgend jaar op de Weversmarkt in Hoorn.
Door corona ging die dit jaar niet door.
Zal ik hem even laten zien....
 en de andere kant.....
Het was een vrij groot borduurwerk, de 12 maanden van het jaar, die heb ik door de midden gehaald en toen als een soort van logcabin aan de stof gezet. Natuurlijk is de tas ook gevoerd anders kijk je tegen de achterkant van het borduurwerk aan.
De voering is een gordijn, van de kringloop, en die was zo groot, wel 4x de breedte van 1m40, dus ik kan voorlopig vooruit.

Ik denk dat jullie zo wel weer op de hoogte zijn van mijn wel en wee....vandaag genieten van het zomerse weer, heerlijk...
groetjes, Marion.







3 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met de toer, het wordt prachtig weer. Gezellig met de meiden. En wat een leuke stof van die tas met die gekleurde driehoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha wat ontzettend leuk, ik heb ooit zo een borduurwerk gemaakt voor mijn ouders. Nadat ze overleden zijn is heel veel naar de kringloop gegaan. Maar dat was Mijdrecht, wie weet of er uitgeruild wordt binnen de kringlopen. Maar grappig is het wel. Mag ik hem kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag je hem kopen....hat borduurwerk wil ook weer wat van de wereld zien, toch? Ik kan hem naar je opsturen want ik woon in de kop van Noord Holland vlakbij Hoorn. Hij kost € 10.00 en de porto is dan ook voor jou....vind je dat een goede deal...laat het maar weten....dan wisselen wij daarna nog even gegevens uit. Heel leuk dat de tas mag komen wonen en veel gebruiken hoor....gr. marion

      Verwijderen