donderdag 9 juli 2020

Ze zijn er weer......

Opperdoezer Ronde voor onderwijs! | Medemblik Actueel.
Ze zijn er weer, de Opperdoezer Ronde.....
Wat dat is?  Nou een heel hoogstaand culinair aardappeltje.....een delicatesse...
Aangezien wij vlakbij Opperdoes wonen hebben wij dinsdag 5kg gehaald. 
Gister hebben we ze gegeten....zeg maar gesmuld...
Ik heb ze eens op de manier gemaakt die Felix Wilbrink vorige week in de Telegraaf opperde.
Ik zal eens kijken of ik dat recept hier even kan tonen...


Nou dat is gelukt...er staat wel veel reclame bij maar je kan het eventueel uitprinten....maak het maar eens met nieuwe aardappelen, echt heeeeeeeeeeel lekkerrrrrrrrrr!!

Wat heb ik nog meer te vertellen....
Ik heb 2 tassen gemaakt waarvan ik er al weer een kwijt ben....Een lieve buurvrouw die had een kadootje voor mijn jongste kleinzoon en nu heb ik een tas voor haar gemaakt.
Het is wederom een borduursel wat anders denk ik in de prullenbak verdwijnt en nu staat het te pronken op een tas. Mijn missie is om deze werkjes te redden en dat lukt aardig.
Moet je nu toch eens kijken hoe leuk het is geworden, en de buurvrouw was heel erg verrast....
Inmiddels heb ik al het borduurwerk van deze mevrouw gekocht bij dezelfde kringloop....Ze moest eens weten...
Die andere tas is nog niet helemaal klaar, daar moeten nog hengsels aan...volgens mij gaat dat vandaag wel lukken.....het regent alweer....zucht...

Ik wens jullie een leuke dag, je moet je denk ik in huis vermaken, maar dat lukt hier zeker.
groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten