woensdag 1 juli 2020

Een verjaardagstaart......maar dan anders........

Deze zelfgemaakte kaart heb ik van mijn patchie vriendin Greet gekregen. Leuke kaart met die verjaardagstaart van stof erop. Deze kaart inspireerde mij tot het volgende....
Ik heb een ex collega die is op 4 juli jarig....toevallig, en dat kan ik goed onthouden want dan ben ik zelf ook jarig.....Deze ex collega kreeg van heel veel mensen voor haar verjaardag een kaart en van sommigen wat extra's....Ook van mij kreeg ze iets extra's.....kijk maar even mee....
De kaart van Greet was mijn inspiratie bron, dus het werd een verjaardagstas......hoe leuk is dat???
Ik ben van plan er nog een aantal te maken voor de Weversmarkt van volgend jaar, dan ga ik immers tassen verkopen op de markt, samen met Greet. Dus als je ook zo'n tas wilt, om er eventueel een kadootje in te doen, dan weet je mij te vinden.
Hier nog even een detail foto...
Dit vind ik ook zo leuk....door gebruik te maken van de mogelijkheden van mijn naaimachine kan ik gewoon tekst erop zetten.
Greet dank zij jouw kaart is het een hele leuke tas geworden, dank je wel.

Ik weet het, het is een kort verhaaltje, maar ik ben natuurlijk een beetje druk met mijn nieuwe kleinzoon en mijn dochter.
Ik kook tijdens de kraamdagen voor haar en Phlynn, ik doe de boodschappen, ik ga met Phlynn wat leuks doen als mamma 's middags een dutje doet,  dus veel uit en thuis...
Geeft niks, het is leuk en gezellig en dan komen de verhaaltjes volgende week wel weer.
Fijne dag allemaal,
groetjes, Marion.




1 opmerking: