maandag 1 juni 2020

Eindelijk....zomer en wat meer vrijheid....

Eindelijk mijn 2 vriendinnen weer eens "live"gesproken.....Afgelopen zaterdag middag gezellig bij vriendin Betsy in de tuin gezeten met elkaar...wel op gepaste afstand, dat houden we er toch maar in. Maar wat was dat even gezellig.
Lekker weer even als vanouds heerlijk kletsen en lachen, wat heb ik dat gemist.
Betsy had ook nog een  snelle hap gemaakt, dat is haar wel toevertrouwd, dus we zaten ook nog eens heerlijk te smikkelen.
Betsy, het was TOP!
Weten jullie dat vandaag de zomer is begonnen?
Staan jullie teennagels al strak in de lak....en zijn de winterrolletjes al weg gewerkt?
Wanhoop niet, je hebt nog tijd want de zwembaden zijn helaas nog dicht, maar je sandaaltjes kun je wel aan, dus lakken maar.

Teennagels lakken - Hobby info
Kijk zo gaat dat heel gemakkelijk.....ik heb voor iedere teen een andere kleur gekozen, gewoon omdat het kan.....
Ook nog nieuwe sandaaltjes gekocht, dus voor mij is de zomer zeker begonnen.

Gister, 1 pinksterdag was ik al weer vroeg uit de veren want toen heb ik bij jongste dochter alle kozijnen nog even wit geschilderd. Het voorwerk was al gedaan dus het kon snel in de verf staan.
Het is gewoon heel mooi geworden al zeg ik het zelf.
Nou denken jullie dat ik klaar ben maar nee, ik moet de muur van haar schuurtje nog witten. Dus mijn volgende project staat al in de steigers, uuhh nee, het kan met een trappetje.....
Volop BBQ weer! Veiligheid voorop. | Nieuws Kral Westen ...
Gister middag hebben we de bbq nog aangestoken en dat wilden we natuurlijk buiten ook opeten, helaas we zaten binnen. Hier was sluierbewolking en wind, geen goede combi, maar het eten was lekker.
Ik had nog een lekkere tomaten salade gemaakt, hier is het recept.
fijn gesneden rode ui
tomaten- zonder zaadlijsten
zoveel hard gekookte eieren als je tomaten hebt, uit de eiersnijder
natuurlijk geperste knoflook
yogonaise
wat basilicum
zout/peper/gehaktkruiden naar smaak
simpel, maar lekker....

Vandaag staan er asperges op het menu, ook zo'n heerlijk zomers gevoel krijg je daarvan.
Ik wens jullie een mooie zomer met al naar gelang het kan wat meer vrijheid, maar voor nu geldt eigenlijk nog steeds

Blijf zoveel mogelijk in uw kot.

Fijne pinksterdag, groetjes Marion.






2 opmerkingen: