vrijdag 14 februari 2020

Vandaag Valentijnsdag..........

Afbeeldingsresultaat voor foto van een valentijnshart
Vandaag Valentijnsdag, voor mij en mijn lief is het iedere dag Valentijnsdag.
Het is fijn om dit leven samen te leven ook al zijn er up's en down's, en dat is ook weer normaal want het kan niet altijd kaviaar zijn.
Wij genieten samen van alle leuke momenten in ons leven, de kinderen, de kleinkinderen, onze dieren...ja, zelfs van onze doerak Silka kunnen wij genieten.
Samen plannen maken voor een caravan trip, dat zijn allemaal van die Valentijns momenten.
Ik denk dat voor een heleboel mensen Valentijn iedere dag met ze mee loopt, houden zo, zou ik zeggen.
Afbeeldingsresultaat voor foto van een valentijnshart

Wat gebeurt er nog meer hier bij Zininquilten.....
Ik ben druk met de voorbereidingen van de spijkerbroekenquilt.

Kijk, hier de stapel met gesneden blokken van 18 x 18 cm. met daarop gespeld de 4 hoekjes van 6 x 6 cm.
Zo ziet dat er dan uit......Het worden 11 rijen van 7 blokken, dus 77 blokken totaal.
Dus ik dacht ik maak eerst al die blokken zover klaar zodat ik dan alle hoeken erop kan naaien.
Die hoekjes moeten dan weer afgeknipt en gestreken, dus best nog wel een klusje....maar.....ik heb de tijd, en dat is fijn.
Die diagonale lijnen die moet ik dus naaien.
Een spijkerbroek slopen is trouwens ook nog wel een dingetje, de pijpen afknippen en dan daar zoveel mogelijk blokken proberen uit te krijgen. Gelukkig had ik een paar spijkerbroeken uit de kringloop van een heel dik persoon, dus veel spijkerstof qua pijpen.
Vanmiddag maar weer een tijdje knippen, tekenen en snijden.
Ik ben zoet en van de straat, zoals ze dat dan zeggen.

Vandaag stond deze spreuk in de krant.....Ik ben het er helemaal mee eens.
Meer mensen zouden dat moeten doen.

Ik wens jullie een gezellige dag, groetjes, Marion.

Afbeeldingsresultaat voor foto van een valentijnshart



1 opmerking:

  1. Ik ben zo benieuwd hoe je spijkerbroek quilt wordt. Ik heb een flinke stapel liggen, maar nog geen ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen