vrijdag 17 januari 2020

Nieuwjaarsreceptie van de Patchies..........

Afbeeldingsresultaat voor foto's van een nieuwjaarsreceptie
Nieuwjaarsreceptie??? ja, dat vragen jullie je nu natuurlijk af....een quiltgroepje dat een nieuwjaarsreceptie heeft....
Natuurlijk hebben wij dat, vandaag op 17 januari, en het is in Zwaag bij patchie Anneke.
Het mag nieuwjaarsreceptie heten omdat het de eerste keer is dat we elkaar weer zien in het nieuwe jaar, 2020!
Het beloofd weer heel gezellig te worden.
Zo zie je maar, op deze manier heeft iedereen z'n eigen receptie, ja toch?
Wat gaan we vandaag doen? Daar kan ik geen antwoord op geven, dat ligt in de handen van de gastvrouw, in dit geval Anneke.
Ik had jullie toch de vorige keer de tas laten zien die gemaakt was met het borduurwerk "de Brief"van Vermeer, wel die moet ik vandaag meenemen want ik heb een "koper". Hoe leuk is dat....
Hij is ook wel heel leuk geworden.....ik hoop dat ik ook nog eens het "Melkmeisje"ga vinden....
Zo, nu weten jullie weer waar ik vandaag zit, gezellig bij de patchies.


Afbeeldingsresultaat voor borduurwerk melkmeisje
Hij bestaat wel, kijk maar ik heb er een gevonden en er staat ook nog een pakket van te koop op het internet......wie weet...
Afbeeldingsresultaat voor borduurwerk melkmeisje
Een tas ervan maken is een ding, maar wat dachten jullie hiervan? O, echt ik wou dat ik dat kon, zo mooi....Helemaal bekleed met borduurwerk.....
Wel, ik maak een eind aan dit verhaaltje, moet nog het een en ander bij elkaar zoeken en dan ga ik op weg.
Jullie allemaal een hele gezellige dag gewenst, die van mij gaat zeker lukken...
groetjes, Marion.

Vond nog een plaatje van een tas met Melkmeisje, deze is van leer, heel mooi gemaakt.
Afbeeldingsresultaat voor borduurwerk melkmeisje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten