donderdag 23 januari 2020

Ik ben lekker bezig.............tikkie verslaafd...........

Liever verslaafd aan tassen maken, dan aan iets anders denk ik dan maar......
Kijk er ligt al weer een nieuw ontwerp in de steigers, borduurtje van de kringloop gered en de stof van de Kwantum. Bij de Kwantum vind je soms best aardige stof voor maar € 6,00 de meter, dat is een mooie prijs.
Ik heb ook weer een tas afgemaakt, die is voor mijn nichtje Nicole. Nicole heeft een eigen paard en verder is het een hele grote dierenvriendin, daarom is deze tas voor haar, jullie zullen wel begrijpen waarom....
Dit is de achterkant van de tas......allemaal lapjes van 10 x 10 cm. aan elkaar gezet en dat dan weer tot een lap genaaid.
Ik heb deze lapjes ooit gespaard bij "een lapje per week" site, alleen ze zijn dus niet allemaal precies 10 x 10cm. Daar kwam ik nu pas achter, maar ik heb het evengoed op kunnen lossen.
Dit is de voorkant...
Het is een kussen- overtrek van de kringloop, en toen ik die zag wist ik meteen dat deze tas voor Nicole zou zijn.
Ik heb ook nog een tas gemaakt voor haar zus, Joyce.....ja, als de een wat krijgt moet de ander ook wat, en een tas maken is altijd leuk, vandaar.....
Zo ziet dat eruit, met borduurtje van de kringloop en stof uit de jaren 80......en je kan deze ook heel klein opvouwen.....
Dan heb je dit formaat, past zo in je tas, en aangezien Joyce een jonge moeder is met een druk leven past deze wel bij haar, denk ik.....
En als ze de tassen niet mooi vinden dan mogen ze altijd retour naar mij.
Zo zijn jullie weer helemaal op de hoogte van het een en ander....
Er was nog wel iemand die vroeg of ik nog mooie boeken wist, en aangezien ik pas een hele stapel heb terug gekregen vertel ik het ook aan jullie...
Het is een reeks van 11 boeken, kinderen van de dageraad, en geschreven door  William Sarabande...
Ik heb ze hieronder even voor jullie neergezet....ik denk dat je ze inmiddels wel 2e hands kan vinden, maar mooi zijn ze wel.
groetjes, Marion.
Kinderen van de dageraad



Geen opmerkingen:

Een reactie posten