woensdag 4 december 2019

Een dag met een sterretje.............

Gister had ik weer een dag met een sterretje....Waarom?..Wel onze oudste dochter was jarig, hier een plaatje van haar met haar eigen dochter.
Samen met haar zus gingen we even koffie drinken, was ze toch nog een beetje jarig. Afgelopen zondag was het Sint-feest bij haar dus toen waren we ook al bij elkaar, het kan te gek ook.
39 jaar geleden mochten wij ons om half 8 melden in het ziekenhuis. De baby wilde niet komen dus werd er geholpen d.m.v een infuus. Wij woonden vlakbij het ziekenhuis dus mijn lief wilde nog even terug naar zijn werk, maar dat werd toch afgeraden omdat het wel eens heel vlug kon gaan...
Wij waren blij toen onze dochter eindelijk om 9 uur 's avonds werd geboren....
Het zou toch snel kunnen gaan, helaas bij ons dus niet.
Deze 3 december was toch een stuk makkelijker dan die van 39 jaar geleden.

Gistermiddag hadden mijn man ik bedacht dat we er wel even op uit konden gaan, waar naar toe?

Afbeeldingsresultaat voor Kringloopwinkel Huizen foto
Ik was naar deze kringloopwinkel in Huizen. 
Waarom daar....wel in deze kringloopwinkels vind je wel eens hele mooie dingen. Het publiek wat de dingen inbrengt heeft doorgaans meer te besteden, dus brengt ook mooiere spullen naar de kringloop.
1 + 1 = 2, zo is het toch?
En het was zo, ik heb een mooie leren tas gevonden voor € 4,50....een nieuwe werktas voor mijn lief, bijna niet gebruikt....ook borduurtjes, en  nog een paar boeken.
Het was gewoon heel leuk neuzen in deze kringloop winkel.

Vandaag ga ik mij in ieder geval nog weer even bezig houden met de engelen vleugels want ik moet er nog een paar maken....zo leuk om te doen.....
Het zonnetje schijnt, de top-4000 is begonnen, wat wil ik nog meer...
Gezellige dag allemaal,
groetjes, Marion.



1 opmerking: