donderdag 21 november 2019

Lekker "weer", dus aan de wandel..................

Gister even lekker naar Schoorl geweest, en daar een heerlijke wandeling gemaakt, nabij Groet.
Hier is in 2009 een hele grote bosbrand geweest en dat is nog steeds te zien, hoewel het struweel zich al weer aardig weet op te werken. Gelukkig dat de natuur die veerkracht bezit.
Hier stonden vroeger bomen. Wij hebben hier vaak gewandeld, ook nog toen de kinderen klein waren, en toen was deze top helemaal begroeid. 
Vanaf deze top kan je de zee zien.......Vroeger was dat onmogelijk......
Deze druktemaker was ook mee, zo als je ziet volop in actie......
Boomwortels, die blijf ik bijzonder vinden.....Hoe kan een boom, soms op een rots, toch bestaan..
Ja, dat dankt hij aan zijn wortelstelsel...mooi om te zien al die uitgestrekte "armen"...
Hallo, komen jullie nog, er is hier zoveel te beleven.....
Natuurlijk heb ik ook het kerkje van Groet nog even gekiekt, zo'n schattig wit kerkje...je waant je bijna in het buitenland.....
Ook een mooie kerkdeur..............
en er staat een heel mooi beeld...
Wasvrouwen aan het werk..........

En zo liepen wij heerlijk in het zonnetje te genieten van die mooie dag.
Ook onze Silka had het erg naar z'n zin, ja, echt waar, ze liep niet eens weg!
Hier staat ze ook weer op ons te wachten, en zo hoort het ook.
Ik kan haar vaak niet mooi op de foto krijgen maar dit is wel een mooi gelukt kiekje, al zeg ik het zelf.
Vandaag is het mannetje al weer vroeg op pad gegaan, met auto's spelen op onze wegen, dus ik heb het rijk alleen.
Eerst maar weer even wat in huis doen en dan ga ik verder met mijn engelenvleugels.
Gezellige donderdag allemaal,
groetjes, Marion.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten