zondag 16 juni 2019

Vandaag Zindag..........past bij Zininquilten....

Post Brief, Brievenbus, Brievenbussen, Brieven, Postbus
Klepper de klep...plof......
Ik krijg een dikke envelop door de brievenbus geschoven, hoe leuk is dat???
Gauw openmaken, en wat zat erin...
Een pakketje voor het maken van een klein naaimandje met speldenkussentje...
Van wie gekregen, van Anneke..
Dit had zij voor mij besteld op de Fair in Midden Beemster.....Het was wat later dan gepland, maar toch heel leuk om iets door de brievenbus te ontvangen.
Beschrijving en karton, alles zat erbij, stof mag ik zelf verzinnen.....
En een briefje met excuses, was niet nodig geweest.....
Hier kan je het eventueel vinden....
Gister avond gezellig naar mijn vriendinnen geweest, even de datum bepaalt voor de Tour de Molenweg, ons jaarlijkse fiets-uitje in augustus.
Dit jaar mag ik het organiseren, dus ik heb de voelhorens al hier en daar uitgestoken. Schoonzus Helma heeft nog een fietsroute liggen en die ga ik ook nog ophalen, dus als het weer mee werkt gaat alles zeker lukken.
We gaan E-biken, dus de afstand is dan geen probleem.

Usa, Postbus, Hemel, Wolken, Brievenbus
We begonnen met brievenbussen, dus daar eindig ik ook maar mee...

Fijne Zindag, misschien vier je nog vaderdag, ik helaas niet meer.
Vandaag zullen de kinderen nog wel even aanwippen voor hun vader, altijd gezellig.
groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten