dinsdag 11 juni 2019

Ik kreeg ook nog "schatten"......

Zondag was ik even bij mijn vriendin Ria en die had nog een paar "schatten"voor mij...uit oude naaidozen van familie mocht ik deze spulletjes hebben....
Een echt houten klosje zat er nog bij...
met etiket, zo mooi.....
Waar een mens al niet blij van wordt....
Een zakje vol van alles en nog wat, knoopjes, glitter, garen, spelden....
De onmogelijke garenkleuren kan ik weer gebruiken bij mijn vlaggetjes project, dan maakt het toch niet uit wat voor kleur garen of ik gebruik, iedere kleur is feestelijk, toch???
Nog meer garen, zelfs metallic, dat geeft zo'n mooi glimmertje....
En als klap op de vuurpijl ook nog een sigarendoosje met....
DMC borduurgaren......Nou hoe leuk is zo'n "schat", voor mij heel leuk...
Ria, dank je wel dat je aan mij dacht, ik zal het allemaal gebruiken.
Het garen zo wie zo bij de vlaggen....
Hier liggen de halfjes te wachten om heel te worden.....
Hier zijn de affo's....maar ik moet nog even aan de slag....voor 6 juli moet het klaar, dan is kleindochter Ilyssa jarig, dus dan moeten ze hangen, ik ga mijn best doen.

Hier is mijn laatste boek voor de challenge....
Alleen op de Wereld...
Hoeft eigenlijk geen uitleg denk ik...
Ik kreeg dit boek toen ik 11 jaar was en in het ziekenhuis lag met een zeer gecompliceerde arm breuk...
Vorig jaar heb ik dit boek weer gelezen op vakantie in Frankrijk, en dat was heel leuk, aangezien ik nu verschillende plaatsen ken die in het boek worden genoemd, echt het was heel leuk om dit boek nog eens te lezen.
Ik denk dat ik op mijn blog zo af en toe nog wel eens een boek laat zien, toch wel een leuke challenge.
Allemaal een gezellige dag weer,
groetjes, Marion.



1 opmerking:

  1. Bedankt voor je uitleg over het Wognummer bos van een paar dagen geleden. Och ja, de Zomerdijk herinner ik me nog heel goed.Wanneer ik heel af en toe het lied "Het Dorp"van Wim Sonneveld hoor, denk ik even aan het Wognum van de jaren 50/60 van de vorige eeuw.Toen ik een jaar of 10 geleden weer eens door Wognum reed, vond ik het nog steeds mooi. Flink uitgebreid. Ik woonde trouwens 3 huizen vanaf het viaduct.

    BeantwoordenVerwijderen