zondag 9 juni 2019

Heen en terug is de weg het langst............


Dit mannetje is op vakantie in Beekbergen en vandaag ga ik hem toch weer zien....
Weet je waarom???
We hebben geen goeie sleutel van hun huis en kunnen dus niet naar binnen. Overal gezocht, de goeie sleutel hebben we niet, dus die gaan we even ophalen. Zo kom je nooit in Beekbergen en zo 2 keer achter elkaar.
Gelukkig hou ik van auto rijden.

We zouden het ook nog even hebben over de ovenschotel van gister.....

https://www.homemadebyjoke.nl........Kijk maar even op deze site, zij maakt hele lekkere dingen en daar kwam ook mijn ovenschotel vandaan. Een ovenschotel met snijbonen en kip.
Gesmuld hebben we, en het was er precies het goede weer voor, STORM hadden we hier.
Nu is het lekker rustig buiten.
Het is ook erg druk in mijn tuin, heb net de voeder stations weer van het nodige voorzien, zo gezellig om naar te kijken.
Het is een huismus, maar bij ons zijn er best veel te vinden. Er is ook nog een moeder koolmees met 4 kinderen die bijna net zo groot zijn als moeder maar nog wel gevoerd willen worden. Als ze niet kijkt pikken ze zelf het een en ander bij elkaar. pffff
Ik wens jullie een fijne dag, ik ga naar Beekbergen,
Groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten