maandag 20 mei 2019

De tent er weer af gehaald.....

Kijk, mijn lief mooi zitten, wijntje erbij, nog in het laatste stukje zon, vlak voor het eten.
Hij mocht even lekker uitzakken, na hard gewerkt te hebben en dat op vakantie.
Vandaag de voortent er weer af gehaald, hij was droog en was het beter dat we het vandaag maar deden.
Woensdag gaan we weer een stukje richting huis.
Ik mocht vandaag echt weer buiten koken, ik had zelfs een kookeiland...
Ziet er gezellig uit toch......
En wat aten we vandaag? Pannenkoeken! Favoriet bij mijn man....
Beslag was goed gelukt, lekker glad dankzij de staafmixer die ik gewoon bij mij heb. Nee, ik ga niet half van huis, dat mag gezegd worden.
Kijk wat een mooie pannenkoek....Ik had er wel 15, want ik heb een klein pannetje...Niks erg, de buurman hier op de camping had net gefietst dus die lustte er ook wel een paar.
Hier ben ik gewoon in mijn element, buiten koken, heerlijk.......

Ik heb ook nog een frans plaatje voor jullie...
Wat zie je dat nog vaak hier, een pleintje met een fonteintje......Deze had eau potable en eau non potable....Wel zaak dat je de goede gebruikt, je moet dus wel de franse taal begrijpen.... 

Ik vertelde jullie toch over een cygales, die ik hoorde sjirpen...Wel hij zat in onze voortent. Nu hoor ik hem buiten weer z'n liedje zingen. Heel toevallig zag ik hem vanmorgen lopen, het is nog een kleintje, waarschijnlijk tijdens de storm uit de boom gevallen.


Zo, dit was het verhaaltje weer voor vandaag, slaap lekker,
groetjes, Marion.




1 opmerking: