woensdag 20 maart 2019

In de Lappenmand......figuurlijk!

Het was me het weekend wel...Werd zaterdagmiddag gewoon helemaal niet lekker. Ik had al een paar dagen een kleverige keel, alsof het gaatje al kleiner werd, dat duidde niet op goede dingen. Dat bleek, het werd een keelontsteking, bah!
Voor de lijn is dat wel lekker, je kan toch niet eten het past er niet door. Je kan alleen water drinken, dat helpt.
Ook een dropje opzuigen gaf nog wel wat verlichting en de rest moest de paracetamol doen. 
Het is allemaal weer bijna achter de rug, het keelsgat laat weer het een en ander door, dus ik ben al weer happy, alleen nog wat slapjes op de benen, maar dat komt ook wel weer goed.
In huis werken is nog een beetje een brug te ver, dus de heksenquilt maar verder afgemaakt.
Dit is de rand eromheen, en die maak ik altijd stevig, de quilt is voor een kind en kinderen   gaan er iets wilder mee om dan wij.
Ik heb hem aan de voorkant met de machine vastgezet en aan de achterkant doe ik dat met de             * ik en jij * steek. Lekker stevig. En de kleur geel is expres want er zitten wat gele elementen in de quilt en dat garen is wat dikker.
Bijna een lange kant af, nog 3 te gaan, we hebben nog tijd het is nog geen 6 april.
Verder heb ik dus niet veel te melden, als je wat ziekig bent beleef je niet zo veel....

Maar nog wel een spreuk natuurlijk.....
Dat is heel fijn...Ik ga zeker mijn eigen weg, niemand houdt mij tegen, nu niet en vroeger niet...
Mijn vader had er wel eens moeite mee, maar later vond hij het toch wel prima.
En zo komt het dus ook dat de een van de stad houdt en een ander van een dorp, gewoon omdat je je eigen weg gaat.
Ik hoop nog lang mijn eigen weg te gaan, ook met mijn rijdende huis....
Zo straks gaan we nog even stemmen, jullie gaan toch ook hoop ik...
Het is pas 100 jaar dat wij vrouwen stemrecht hebben dus laat je stem niet verloren gaan, jullie hebben bijna allemaal kinderen en dan ook weer kleinkinderen die moeten nog een tijdje met ons landje verder dus bij deze....

Ga stemmen !
Afbeeldingsresultaat voor stemfoto

Fijne dag, groetjes, 
Marion.



2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook gestemd. Met de nodige twijfel en argwaan. Want wat komt er van mijn stem terecht met al die compromissen die steeds gesloten worden?
    In elk geval, fijn dat je weer herstellende bent!

    BeantwoordenVerwijderen