dinsdag 26 maart 2019

Een gezellig blad....


Het Klossie, de nieuwste...
Ik heb hem besteld en het is weer een prachtig blad met hele leuke dingen erin. Het bric-a-brac gedeelte sprak mij erg aan. Ik hou er van om van oude dingen nieuwe dingen te maken. Zo maak ik van oude geborduurde ontbijt tafellakens geurkussentjes. Ook van de randen van oude lakens kun je dat doen. Drie kussentjes op elkaar, mooi lintje erom en klaar is Marion. Ik vul ze met lavendel, dat ruikt heel lang zo lekker.
Zelfs van zo'n kleedje van vroeger wat erg veel open gewerkte patronen had maak ik een kussentje. Gewoon voeringstof erachter dan kan het ook weer.
Afgelopen week nog een broderie valletje gescoord bij de kringloop, € 1,00, dus nu weer zuinig aan. haha....
Kijk zo zien die kussentjes er dan uit.....
En zo als ze met 3 op elkaar zitten....
In Het Klossie stond ook een leuk patroontje voor een speldenkussentje en ik kreeg de bloemenknoopjes er gratis bij...
Zo'n heerlijk romantisch speldenkussentje waar nooit geen speld in zal staan, nee deze leg je op een mooi schaaltje om mee te shinen....
Dol ben ik op dat soort kleine frutsels, in mooie lieve stofjes gemaakt, fragiel...
Dus mocht je dit soort dingen leuk vinden, in Het Klossie staan weer genoeg ideeën.

By the way...
Hoera, de Heksenquilt is AF!
Ik laat morgen een foto zien want mijn lief moet even helpen om hem zo te hangen dat ik een mooie foto kan maken. Nog even geduld.

Samen met dit schattige lammetje wens ik jullie een gezellige dinsdag....
Wij krijgen straks koffie visite van Phlynn en Marloes, dus gezelligheid weer ten top.
groetjes, Marion.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten