maandag 4 februari 2019

Het is weer Kalmaandag.....

Afbeeldingsresultaat voor maandag wasdag
Voor sommige mensen is Maandag Wasdag......
Voor mij soms, maar niet altijd, hangt er van af wat ik nog meer op het programma heb.
Vanmorgen was ik al vroeg uit de veren, het mannetje mocht weer met auto´s spelen.
Heb inmiddels al de ramen gelapt, toilet schoongemaakt en stof gezogen en, niet onbelangrijk, met Silka gewandeld. Nou dat is alles bij elkaar al een halve dag werk.
Waarom heb ik dit allemaal al gedaan.....omdat ik vandaag aan de heksenquilt ga werken. 6 April is onze regiodag van het quiltgilde en dan wil ik hem show en tellen.....
Dus de kalmaandag planning is strak!
Afbeeldingsresultaat voor maandag wasdag
Ik wou dat mijn hond dit kon, toch makkelijk......
Vond nog een heel leuk wasplaatje....

Afbeeldingsresultaat voor maandag wasdag

Maar goed, ik heb ook nog de spreuk.....
Ja, letterlijk en figuurlijk...
Letterlijke paden tref je aan in het Geuldal, Zuid Limburg....Gewoon paden door het weiland, ooit natuurlijk paden die naar de kerk gingen, maar nu kan je daar heel mooi wandelen.
Figuurlijk moet je natuurlijk wel eens een pad effenen om tot resultaat te komen.
Het is weer een top spreuk, en zo kwam ik met mijn gedachten even in het Limburgse land.
Fijne kalmaandag, probeer hem kalm te houden,
groetjes, Marion.



2 opmerkingen:

  1. Geniet veel van je blogjes, vooral ik nu in de "verkeerde lappenmand " zit.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou voor jou was dit een vol dagje hoor, dus nu maar rustig na genieten........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen