zondag 13 januari 2019

Zindag, dus ..............

Op ZIN dag mag je doen waar je zin in hebt, toch??????
Nou jullie zien het wel, onze Peppie wil graag boven slapen en dan het liefst op lapjes stof in mijn atelier. Wij delen het atelier en dat is heel gezellig.
Ik zie trouwens bij veel quilters de kat op een quilt, of in de nabijheid van de naaimachine, grappig dat katten eigenlijk quilters zijn.
Misschien toch reïncarnatie.....
Gister lag ze ook lekker bij mij in het atelier terwijl ik nog wat opvouw tasjes aan het maken was.
Ik heb er weer 3 af. Ik wil er ongeveer 10 maken, die neem ik mee op vakantie en die deel ik uit aan leuke mensen die naast mij staan en waar ik gezellig contact mee heb.
Mensen reageren altijd heel leuk op dit kadootje en daar doe ik het voor.
Vandaag ZIN dag, dus wie weet ga ik toch nog even in het atelier zitten vandaag.

Ik heb ook nog een leuk linkje voor jullie met recepten.........

https://www.homemadebyjoke.nl/
Er staan heerlijke broodjes op die fijn zijn voor de lijn en natuurlijk nog veel meer recepten. Kijk maar eens op dit blog, er staan hele lekkere dingen op.

Willen jullie ook nog een versje van Annie....
annie mg schmidt - gotta love her!!!!!
Ik heb een schort, ooit van vrienden gekregen omdat ik stamppotten zondag had bedacht, en daar staat dit gedicht op. 
Ik smul van dit gedicht!!!!
De spreuk is van gister maar dat mag de pret niet drukken....
Helemaal waar.....denk er maar even over na......
Fijne Zin dag, ga doen waar je zin in hebt, dan heb je een echte ZIN dag...
groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten