maandag 28 januari 2019

KPN scoort geen punten....{bij ons}

Ik zet dit plaatje bovenaan en wel hierom......
Gistermorgen hadden wij WEER geen radio, tv en internet. Vorige maand hadden wij ook al zo'n dag. Eerst de trukendoos maar opengezet en alles wat we weten gedaan, hielp natuurlijk niets. Totdat ik tegen mijn lief zei dat het koopzondag was in Hoorn, en daar woont de KPN winkel.
Mijn lief trok zijn stoute schoenen aan en ging op weg.....Resultaat een goed gesprek, veel gelachen en een nieuw kastje mee naar huis.
Toen hij thuiskwam liep er een buurvrouw buiten die ook bij KPN zit en vroeg aan Kees of wij ook geen KPN ontvangst hadden. Kees vertelde haar van de KPN winkel en ging het nieuwe kastje aansluiten. {Ook nog best een dingetje voor een leek} Maar goed dat is in zoverre gelukt, dat ik alleen nog geen telefoon heb. Dus wel mobiel maar onze vaste lijn werkt nog niet.
Komt wel goed, morgen maar weer naar de KPN winkel, het is daar erg gezellig schijnt het.
Maar alles bij elkaar was het wel een heerlijke dag om te lezen, vandaar het boek bovenaan. Ik was vrijdag al begonnen en het boek telt 600! pagina's en ik ben nu op pagina...
Het was een beetje net alsof ik in de caravan zat, heerlijk rustig en stil met een heerlijk boek.
Toch ben ik wel blij dat vandaag alles, op de telefoon na weer werkt.
Er was een storing in de grond was het antwoord van KPN. grmpf,grmpf, daar kan ik toch niks mee.
Als het nu nog een keer gebeurd gaan we naar ZIGGO!

Heb ik natuurlijk nog de spreuk.....
Ja, dat doe ik al, ik heb een blog dus val ik op....ja toch, niet dan.....hahaha,
En soms, gelukkig soms, val ik ook nog om, van de slaap, of als het glad is.....
KPN viel om bij ons in huis en viel daarom op......

Fijne maandag, met heel veel wind....
groetjes, Marion.



3 opmerkingen:

  1. Ik haat het ook als die zooi het niet doet! Grr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft geen zin hoor overstappen naar ziggo. Mijn dochter heeft bij ziggo dezelfde problemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boek staat hier ook klaar om gelezen te worden..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen