woensdag 23 januari 2019

In de ban van.......

Dit kleine ventje is in de ban van sneeuw. Het is onze Phlynn, die wilde gister meteen naar buiten toen hij zag dat het sneeuwde. Heerlijk toch.....
Hij is er duidelijk op gekleed en gaat het liefst alleen zijn eigen pad.
Wat kan sneeuw dan toch leuk zijn.
Ik ben ook in de ban, niet van sneeuw maar van een boek....
Ik ga er aan beginnen...Ik heb er al zoveel over gelezen en gehoord, het moet er nu toch maar van komen.
Ja, en je bent niet zomaar klaar met lezen, want ik zag ook nog vervolgboeken, totaal 5 boeken. 

De zeven zussen / Seven sisters
  1. De zeven zussen - The seven sisters
  2. Storm - The storm sister
  3. Schaduw - The shadow sister
  4. Parel - The pearl sister
  5. Maan - The moon sister

Mijn duitse schoonzusje is ze ook aan het lezen en die mocht ik wel van haar lenen, helaas is lezen in het duits voor mij een brug te ver, kleine dingen gaat wel maar een BOEK!! Nee, toch maar niet. Gister zag ik deze bij onze readshop liggen en de prijs was ook leuk, dus meegenomen.
Ik heb tegenwoordig altijd een boek binnen bereik want als ik moet stoppen met handwerken, omdat mijn vingers protesteren, pak ik een boek, de vingers hebben weer een half uurtje rust en daarna kan ik weer verder. Zo lees je ongemerkt heel wat boeken uit.
Nou hou ik gelukkig van lezen......

We hebben vandaag ook nog een spreuk....
Het is weer een goeie spreuk, een waarheid.
Gister zag iedereen toch hoe mooi wit de wereld werd, ook al geeft het problemen het is toch heel mooi om te zien, zo'n sneeuwwereld.
Ik zou zeggen kijk om je heen en kijk een echt goed, wedden dat je mooie dingen ziet.
Fijne woensdag, doe buiten wel voorzichtig, hier en daar is het glad. Nee, ik ben niet gevallen maar wel bijna uitgegleden, dus.....
groetjes,
Marion.



1 opmerking:

  1. Heb het boek ook liggen, maar moet er nog steeds aan beginnen............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen