woensdag 30 januari 2019

Ik viel bijna in een zwart gat.....figuurlijk dan.....


Een tas vol kookboeken.....Naar de kringloop gebracht....en nog een tas met leesboeken, ook naar de kringloop. Je zou bijna denken dat ik in de ban ben van de opruimgoeroe Marie Kondo. Nee hoor, dat ben ik niet, maar zo af en toe moet je gewoon opruimen. Ik vind het moeilijk, maar het MOET!
Nou heb ik nog wat baby spullen en die probeer ik maar bij een oma in wording te slijten, en anders gaat dat ook nog naar de kringloop. 
Toch wel fijn die kringloopwinkels.
Gistermorgen zou ik een blogje schrijven maar toen had ik weer geen internet want er moest nog iets gebeuren vanwege de telefoon aansluiting. Het is gelukt met hulp van de KPN winkel, natuurlijk, als leek weet je toch niks.
Bij de KPN winkel gaan ze ervan uit dat iedereen een soort van ICTer is, nou helaas, wij zijn dat niet, jammer dan.
En als verrassing kwam mijn oudste dochter koffie drinken, heel gezellig, en wat had ze mee...
Ja, deze haalt zij in Amsterdam want in Hoorn zijn ze altijd op, en als ik naar Nibbixwoud fiets heb ik ook vaak pech. Snap dat niet hoor, je weet toch wel als winkel of je er genoeg hebt of niet. Ik zeg het ook altijd tegen een medewerkster dat ze al weer op zijn. Nou ja, deze heb ik in ieder geval, de volgende is er alweer op 4 februari a.s.
Ik vind er altijd van die leuke en lekkere dingen instaan....
We gaan hem proberen te scoren en anders krijg ik er weer een uit Amsterdam.
Maar nu het zwarte gat....
Deel 1, en die heb ik uit....
Zo'n mooi verhaal, zucht.....
Dus wat doe je dan....
Juist...
Je haalt deel 2......
Ik ben nog niet begonnen, maar ik kan eigenlijk bijna niet wachten....
Het is lang geleden dat ik zo'n mooie serie heb gelezen.

We hebben natuurlijk ook nog een spreuk vandaag.....
Kijk, dat vind ik nou ook....
Het zou toch ook niet leuk zijn als je alles al van te voren zou weten. 
Avontuur...
Daar wordt je blij van, tenminste ik wel.....
Het is natuurlijk wel zo dat avontuur ook wel eens voor problemen zorgt, maar die zijn er weer om opgelost te worden, en dat is dan weer een avontuur op zich.
Kortom een verzorgde reis krijg ik  toch wel en die reis  mag nog lang op zich laten wachten. 
Fijne woensdag, groetjes
Marion


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk de boeken over de zeven zussen.groetjes christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie zit er nou in het Arabisch te reageren?? Kunnen wij niet lezen hoor

    BeantwoordenVerwijderen